systrarna kock

Mamma & syrran mikaela hämtade mig med bilen så drog vi & kollade på ett hus, det var prefekt för oss tkr jag, skit snyggt, perfekt med rummen (alltså antalen), aa asså jag blev kär.
Sen när vi kom hem gick jag & mikaela till oc & köpte ingridienser till maträtten vi skulle göra. det var:
♥ GRANATÄPPLEN
♥ LAX
♥ PASTA
♥ AVOKADO
♥ + en sås
Jag fick fixa granatäpplena, det tog 20 min för 1 granatäpple... men det blev riktigt gott.

 Nu gör jag typ ingenting, slappar lite.. tänker på ***** som vanligt. Det får mig att glömma alla problem, min extremt jobbiga huvudvärk & allting, allt känns bra då, kärlek är bästa medicinen :D<3
always togheter, never appart.
maybe by distance, but never by heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0