JAG. SPRÄNGS. AV. LYCKA.












Man måste ju snacka allvar med grisen som ska sammarbeta med mig från och med nu, SAMLA PENGAR TILL SHOPPING!


Jag, mamma, pappa & Mikaela min ena syster ska till Calefornien i början av sommaren i två veckor. Vi ska bila efter kusten, San Diego, L.A, San Fransisco..... Jag fick reda på det nyss på middagen. Och så skulle jag ringa min syster Mikaela i Lund och berätta, såhär löd början av samtalet:

- Heej Mickis! vad gör du?
- Hej Tina! Jag sitter och äter middag, var det något speciellt? (halv viskar)
- Tänkte bara fråga om du var sugen på att åka till Calefornien i sommar men vi kan ta det sen då =)
- Nej. SÄG, jag går ifrån!
- Näe men är du sugen på att åka till Calefornien i sommar eller? Bo i L.A en vecka, sen bila ner till San Diego sen bila efter hela kusten upp till San Fransisco.......
- skojar du?
- nee, det är helt sant!!
- SKOJAR DU?
- Nej jag LOVAR, mamma och pappa berättade det nyss på middagen, FATTAR DU?!
- OH MY GOD, TINA VI SKA TILL CALEFORNIEN!!!!!!!!!
- I KNOOOOW, SÅ JÄVLA KUL!!
- Men jag ska slänga i mig maten sen ringer jag mamma och pratar med henne så du inte ljuger...


Kommentarer
Postat av: Klara

FYYYFAAAAAN VAD KUUL !!! :D fan vad avundsjuk jag blir, :P <3

2010-02-07 @ 09:21:03
URL: http://klaras.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag har bilat genom USA's västkust för typ två år sen (: seattle, san fransico, LA, San Diego :) UNNDERBART :D

2010-02-07 @ 18:49:49
Postat av: E V E L Y N ◕‿◕ ♥

shiiit vad roligt !

jätte fin och bra blogg föresten:D



KRAM

2010-02-08 @ 00:33:05
URL: http://eveelyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0