Kan inte sova... (skulle publiceras 01:31)


min mage när jag håller in den! men som snart inte har något innehåll... blä




Hej alla nattugglor! Antar att dem flesta redan sover och ser dethär imorgon men skit it. Jag ligger i min varma & góa säng, är precis klar med musikteoriläxan & MÅR ILLA! Ända sen träningens slut har jag gjort det, förstår inte varför! Det är typ den äckligaste plågsammaste döden som finns, håller ni inte med? Jaja, bäst jag lägger ner datan så inte första spyan blir på tangentbordet, vi hörs imorgon! Hoppas dethär helvetet är över tills imorgon så jag kan gå till skolan, natti ♥ 

Nu när jag ändå inte har något att göra så lyssnar jag på gamla låtar, tänker mig tillbaka & saknar som in i hellskotta! Är jag den enda som får den känslan?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0