MARC JACOBS


Jeans - BIKBOK. Tee - BIKBOK. Halsduk - ZARA. Nit & stor bling ring - H&M, bred silvrig - glitter & en smal silvrig från Ellie, nitarmband - Lindex, "Faith, hope, love" armband - glitter, "nemo nisi mors" mitt favorit armband från Marc Jacobs AV SÖTASTE KLARA! ♥

Hello my dear! Jag hade utvecklingssamtal idag, gud vad bra det kändes när jag gick där ifrån. Hon sa att jag var jätte bra i skolan, har blivit mycket bättre på att prata mindre om annat, och inget annat. Lite chockad är man väl, men det känns skit bra iallafall. Nu tror mina föräldrar att jag är värsta plugghästen, så vi åkte till donken och åt där och mamma och pappa säger stup i kvarten att dem är så stolta över mig, hihi.

Men jag ska iväg på träning nu, som tur är den inomhus hela tiden. Och inte så jobbig. Och så får jag träffa mina fina vänner också! men puss så länge, hörs sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0