Sjuklingen i myskläder




MIN RIKTIGA MAGE


trodde ni jag var såhär tjock när jag höll in magen?.....



ÅÅH, HAR SÅ GULLIGA LÄSARE!!! En person frågade om jag var gravid (inte för att vara taskig) på den bilden när jag visade magen och sa att jag drog in den, två inlägg ner. Ni ser väl själva på resten av bilderna att jag inte har sån mage? hehe. Jag blir hemma imorgon också, så jag har ingen aning om hur jag ska kunna göra läxor som jag har i dokument på datan i skolan, fan. Men jag känner mig helt energilös. Har legat och kollat på The Hills hela dagen så när jag kollade mig i spegeln blev jag besviken över att det inte var Lauren Conrad som stod där som det känts som hela dagen. HAHA! Jag ska gå och lägga mig nu iallafall.... Har sovit redan men vaknade och kunde inte somna om. Godnatt nu iallafalll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0