KATASTROOOF


tjocktröja - Abercrombie and fitch.


Städastädastädastädastäda.... Mitt rum ser ut som en rövarkula. Så jag går runt och städar nu, frivilligt (!!!) Första gången utan att mamma sagt till, måste ju smöra lite till min födelsedag, haha. Så jag glider runt här och sjunger Mariah Carey's låtar, för dem spelar jag just nu på spotifyyyy! Lite svårt att få det fint när jag försöker sjunga tonerna som är högre än piano's högsta, haha....

Men idag hade jag ju SO PROV!!! Det gick faktist ganska bra, bara för att mamma hjälpte mig igår kväll annars hade jag fått lämna ett blankt papper... skolan idag har varit skit skrattig, efter skolan också när jag var med Nina, Ellie, Alice & Hannah. Tränade inte p.g.a att vi slutade lite senare och då skulle jag bara hunnit träna en halvtimma om jag hade skyndat mig dit, så jag skippade helt och hållet istället! Och jag har haft världens jobbigaste mensvärk idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0