Världens bästa sommar






Mmmm... Munk.... Bror min kom förbi oss idag när jag var hos Gus. Med lillkillen också, han säger gott till ALLT, och så säger han tack när man ger han saker, naaw! Men då blev det iallafall en munk kvar till mig, vet inte varför jag skiver det när det är ointressantare än SO.

Men jag sitter och lyssnar på låtar som Gus gillar och jag tänker bara på sommaren.... Jag kan inte beskriva min kärlek till sommaren..... hehe. Men det kommer bli så underbart. Världens bästa sommar!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Den är ifrån butiken bredvid Monki i Sickla, vet inte vad den heter.. det är liksom flera olika märken i en och samma ;)

puss

2010-02-07 @ 23:06:54
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0